‏زورگیری برای پرداخت مهریه‎
نوشته شده توسط : ali

 

‎سرهنگ جلیل موقوفه‌ای دراین‌باره افزود: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر زورگیری فرد مسلحی از ۲ خانم، در محدوده سعادت آباد، با حضور گشت انتظامی در محل، ماموران مشاهده کردند که شماری از شهروندان دست و پای مردی ۳۴ ساله را گرفته‌اند و سعی در دستگیری او دارند‎.

‎وی ادامه داد: خانم‌ها که راننده و سرنشین یک دستگاه خودرو لوکس بودند، به ماموران مراجعه کردند و خانم راننده اظهار داشت، از فروشگاه خارج و سوار بر خودرومان شدیم که در این لحظه قبل از شروع حرکت، متوجه شدیم که فردی درهای عقب خودرو را باز کرده و داخل خودرو شده است، او با سلاح گرمی که همراه داشت من را تهدید کرد و از سرنشین خودرو خواست که طلاهایش را به وی بدهد. شاکیان ادامه دادند، با تهدید مرد مسلح شروع به سرو صدا و رها کردن خودرو کردیم و به کمک افراد عبوری موفق به دستگیری مرد مسلح

شدیم. ‏

موفوقه‌ای گفت: با کشف یک قبضه سلاح گرم از متهم او دربازجویی انگیزه زورگیری را دادن بدهی مهریه همسرش اعلام کرد و متهم گفت، مدتی قبل سلاح گرم را پیدا کردم و در سقف خانه‌ام پنهان کردم و چون از بابت مهریه همسرم در فشار مالی بودم، تصمیم به زورگیری گرفتم. در حال پرسه‌زنی در اطراف فروشگاه و چون که طلا و جواهر همراه این دو خانم که در حال سوار‌شدن بر یک دستگاه خودروی لوکس بودند، نظرم را جلب کرد و تصمیم به زورگیری گرفتم. ‏

کشف ۸۲۷ کیلوگرم مواد مخدر در تهران‏

سرویس خبر: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف ۸۲۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در یک ماه اخیر خبر داد و گفت: در ابن رابطه ۴۳ قاچاقچی مواد مخدر و ۲هزار و ۷۲۱ خرده فروش دستگیر شدند‎.

‎سرهنگ عبدالوهاب حسنوند افزود: در راستای پیشگیری از اعتیاد و پاکسازی مناطق آلوده شهر تهران،تیم‌های عملیاتی در اجرای ۴۶۲ مرحله طرح موفق به دستگیری ۴۳ قاچاقچی مواد مخدر، ۲ هزار و ۷۲۱ نفر خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر شدند و همچنین ۳ هزار و ۷۵۹ معتاد متجاهر را از سطح شهر تهران جمع آوری کردند‎.

‎حسنوند با بیان اینکه طی یک ماه گذشته از قاچاقچیان مواد مخدر و خرده فروشان مواد افیونی ۸۲۷کیلو انواع مواد افیونی کشف شده است، گفت: در این رابطه ۲۳۰ خودرو و ۷۸ موتورسیکلت نیز توقیف شده است‎.




:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: